12/14/2013

23. Right now

Hiii!
Új rész:D Kicsit rövid meg nem összeszedett
de olyan írásrohamaim vannak, hogy borzasztó:DD
Remélem tetszeni fog(: És a muzsikaaaaa(: xx

Egészen pontosan Harry jött nekem, de olyan erővel, hogy rajtam landolt. Szorosan lehunytam a szemem, de nem a fájdalom miatt. Féltem, hogy valamit kiolvas a szememből. A többiek hangosan nevettek a rajtam fekvő uraság meg megfogta a kezem és felrántott.
    -Minden oké?-karolta át a derekam.
    -Persze.-mosolyodtam el eléggé erőltetetten.
    -Ha gondolod kipróbálhatjuk az ágyat.-vigyorodott el kajánul és a szemöldkét vonogatta.
    -Ne is álmodj róla Styles.-löktem el magamtól, és befelé vettem az irányt.
Egyszerű de mégis szép. A másik szobám tele volt kis égőkkel, vagy poszterekkel, de ez egyszerű és kifinomult. Nahát lehet kezd megjönni az ízlésem?!
    -Tetszik?-csukta be az ajtót maga mögött Emm.
    -Nagyon.-fordultam vele szembe.
    -Gyere, mutatok valamit.-fogta meg a kezem.
A kandallótól picit balra volt egy kis ajtó ami egy közös fürdőbe vezetett.
     -Harry ragaszkodott hozzá, hogy egy fürdőtök legyen.-ingatta a fejét jelezvén, hogy ő nem ezt akarta. És valószínűleg a többiek sem.
Egyszeriből furcsa érzésem lett, és vissza akartam menni LA-be. Inkább elballagtam a kádig, végighúztam a kezem a márványlapon amibe a mosdókagyló volt. Az egyik tenyerem a lapon állapodott meg míg a másikkal a hajambatúrtam. Hogy lehettem ennyire hülye, hogy eljöttem?!
     -Jó éjt Si.-ölelt meg Emma jó szorosan.
     -Neked is Emm.-öleltem vissza.
Ahogy eltávolodtunk láttam rajta, hogy kiváncsi a jelenlegi állapotom miértjére, de nem kérdezgetett. Tudja, hogy ha valami van azt elmondom neki. Mosolyogva intett egyet és kiment. A hideg csempére ültem és révetegen bámultam magam elé. Ha szeretem Haroldot és Zayn-nek meg halvány esélye van akkor miért nem jövünk össze úgy mint a mesékben? Miért nem lehet olyan szép történetünk mint a többi mese? Jó ég milyen nyálas lettem! Kopogás hallatszódott kintről és ez tökkentett ki a gondolkodásból.
    -Ki az?-pattantam fel gyorsan és az ajtó előtt álltam.
    -Csak gyere ki egy szünetre.-mormogta valaki a túloldalról.
    -Milyen szünet?!-értetlenkedtem.
    -Ne kérdezgess hanem gyere!-sürgetett.
    -Gyere te, van teraszom.-fedeztem fel az eddig 'láthatatlan' dolgokat.
Meglepetésemre Zayn rontott be két kis bögrével meg egy cigisdobozzal és egyenesen a teraszra ment. Nem teketóriázik az biztos. Leült a csempére, mellette meg egy pokróc volt, és megpaskolta jelezvén, hogy üljek már le egyszer.
    -Sienna mi a fene bajod van?-vágott a közepébe szívva egy nagyot a cigarettából.
    -Miért? Honnan jött ez most?-néztem rá.
    -Láttam az esetet Harry-vel. Lástzik, hogy belé vagy esve.-mosolyodott el. Nem lenézően hanem... Hanem barátiasan.
    -Jó ég, hét ennyire nem tudom leplezni az érzéseimet?!-csaptam a homlokomra.
    -De igen, jobban mint kellene, csak mivel eléggé sok időt töltöttem veled tudom mire hogyan reagálsz, és ezt is látni lehetett.-ölelte át a vállam.
    -Ácsi. Akkor te most szeretsz, vagy nem? És csaj vagy, hogy ennyire kiismersz? Na meg ha te észrevetted akkor a többiek is vajon? Dehát...-karattyoltam egyfolytában.
    -Na jó eddig felfogtam a kérdéseket de egyszerre ennyire tudok válaszolni.-fújta ki nevetve a füstöt, és engem meg félbeszakított.- But baby running after you is like chasing the clouds! Szóval hamar rá kellett jönnöm, hogy mi bizony nem illünk össze. A másik kérdés meg valami csajos volt... De mi is?-gondolkozott el komolyan.
    -Barom vagy Zayn!-nevettem fel hangosan.
    -Eszembe jutott. Szóval nem, nem vagyok csaj. Még csak az hiányozna!-rázkódott meg, ami eléggé színpadiasra sikeredett.-Csak volt időm megismerni, meg néha  a besúgó is segített. Valamint nyúgodj meg a fenébe is, mert a többiek semmit nem vettek észre az incidensből, ha meg igen akkor hallgatnak. Na meg van beszélve?-nézett rám komolyan.
    -Oóóó Zayn és annyira bírlak.-öleltem meg.
    -Én is téged.-simogatott meg.
    -Na most adj egy szívást.-nyújtózkodtam ki.
    -Meg vagy buggyanva?!-oltotta el az amúgy még égő darabot is.
    -Nem, na! Már amúgy is szívtam-sétrtődtem be totálisan.
    -Mikor?-játszott a csikkel.
    -Amikor anyu egyszer otthagyta. Még tizenhat voltam. Éppen Seb egyik futamát néztük, ők izgultak, anyu otthagyta én meg beleszívtam. Persze az első után azthittem megfulladok anyuék meg eszeveszetten rohntak, hogy ne pont futam közben fulladjak meg. Ergo azután nyugodtan. Miután mondtam, hogy semmi gond visszamentek nézni a futamot. Látták a kezemben a cigit és semmi reakció.-eleveníttettem fel az emlékeimet amik eléggé fájtak.
Zayn szótlanul nyomott a kezembe egyet meg az öngyújtót. Egy éve cigiztem intenzíven azóta hébe-hóba egy két szálat, de most jött el az az egy két szál. Érzem amikor kell, és most nagyon. Nem dicsekedni akarok, hogy majdnem tizennyolc évesen ezt teszem, eszem ágában sincs, de tudnia kell valakinek Emma-n kívül... Rágyújtottam és beleszippantottam. Igen, az elsőt kicsit kissebbre kellett volna számítani...
     -Minden rendben?- guggolt elém Zayn.
     -Aha, csak régen volt június.-nevettem el magam sután.
     -Nem kellett volna odaadni.-ült vissza, de nem ölelt meg.
     -Nem kellett volna mesélnem.-szívtam egy nagyot.
     -Mi van?-hajolt közel. Nem csókolni akart, vagy puszilni, hanem inkább ez egy olyan 'hitetlen hajolás' lett volna.
      -Zayn értsd már meg a fenébe is... Nem most szoktam rá, nem miattad! Elmeséltem mi a helyzet. Ha kárt is teszek csakis magamban fogok. Anyám és apám másik kontinensen élnek, szülinapomra valószínüleg pénzt fogok kapni mint mindíg. Nem így kellett volna felnőnöm. Emma szülei voltak csak ott velem, és gyakorlatilag ő meg a nagyi neveltek fel. Túl sok volt, és valahogy le kellett vezetni a feszültséget. Nos én így tetem meg.-meséltem néhol idegesen kiabálva.
    -Nyugodj már le.-húzott az ölébe.
Ott ültem az ölében mint egy plüss amit odatettek és csak néha-néha megszívtam a cigit.
   -Ez el van cseszve.-morzsoltam el egy könnycseppet.
   -Figyelj rám. Míg én itt vagyok addig mindent meg lehet oldani.-simogatta a hajam.
   -Köszönöm.-dőltem a mellkasának. Még egy utolsó szippantásra futotta és aztán eldobtam a nikotin bombát.
Hallottam a szívverését ami normális volt. Annak tűnt. Csak ölelt, és szavak nélkül is megértettük egymást. Éreztem a szeretetét. Pontosan nem tudtam eldönteni, hogy akkor most mi barátok vagyunk, vagy több esetleg? Jól esett a közelsége és, hogy meghallgatott. Neki meséltem el ezt először így Emma-n kívül.
    -Gyere menjünk be, hideg van.-puszilt a hajamba, majd felvett.
    -Jaj de letehetsz nyugodtan.-nevetgéltem zavartan.
    -Tessék itt is vagyunk.-tett le az ágyra, de ő is rámdőlt. Szerintem akarattal.
Még egy ideig piszkálódtunk meg nevetgéltünk, de aztán engem elnyomott az álom. Másnap ordibálásra ébredtem ami nagyon felzaklatott.

2 megjegyzés:

  1. Lizem,

    Hűha... azt se tudom mit írjak. De valahol el kell kezdeni. Let's go!
    Harry. A kis perverz! Na mindegy... közös fürdő? ajaj... Siennre így még nem is mondhatjuk majd, hogy relaxálhat normálisan, vagy egyedül lehet... mondjuk van kulcs, de az akkor is más. Kíváncsi vagyok, hogy Harry mivel fog próbálkozni és hogy mire kellett ez a közös fürdő akció. Hm, érdekfeszítő.
    Zayn. Még hogy rájött, hogy nem valók össze! Badarság! Ez az egész lerí róla, hogy akarja Siennt, és hogy nem fogja feladni. Még hogy nem valók össze! Jó duma bébi. Nagyon, ismétlem NAGYON látszik rajta, hogy többet akar. Így meg úgy ölelgeti, meg az ölében viszi... jó, tudom, hogy ez lehet baráti is, az ő esetében inkább nem mondanám, hogy teljesen az. Nevermind.
    Siennről meg nem tudom mit mondjak. Biztos vagyok benne, hogy teljesen összezavarodott és meg is lehet érteni. Csak attól félek, hogy gyenge lelkiállapotában fog Zayn karjaiba omlani. Nem, félreértés ne essék, nem hibáztatom, meg nem is kritizálom, csak féltem! Lehet, hogy egy kicsit egyedül kellene lennie, hogy átgondolja, hogy mit akar, vagy esetleg megvitatni az egészet Emmával és Niallel! :) Talán jót tenne és rájönne, hogy mit... vagy kit akar igazából.:)

    A vége... asdakjtfk!!! Tuti, tuti biztos, hogy Harry fog Zaynnel kiabálni, mert együtt aludt Siennával. Ez a tippem. :3
    És hát persze, hogy ez olyan befejezés, amitől még jobban várom a kövit. Oh my Josh! Az írásod tök jó, de már tényleg nem tudok más jelzőket használni és mindig ugyan azt szajkózni! Jó lett, imádom!♥ És legfőképp: büszke vagyok rád. Szeretlek!

    ~T xx

    VálaszTörlés
  2. Húha... mi a fene folyik itt? Zayn aranyos. Tetszik, hogy látszólag megértette, hogy barátok lehetnek csak. Ahogy Harry nyomulása is tetszene, ha nem ő lökte volna el a lányt fölöslegesen. Azt sajnos még mindig nem értem, és Harry új érdeklődését sem.

    Szomorú, hogy a lány ilyen intenzíven szenved a családja miatt, ha ilyen régóta tart, nem kellett volna már belerázódnia? Ú, ez annyira érzéketlen tőlem, tudom. De úgy érzem, hogy túl komolyan veszi ezt a dolgot a szüleivel. Vagy lehet, hogy én veszem ezt túl komolytalanul.

    Egyébként az érkezéses részt meg ezeket annyira nem értettem az előző részben, kicsit gyors volt nekem. Olyan "jaj leszálltunk aztán sok ember, sikoly. Hol vannak a többiek és há. haza értünk." Vagyis én ennyit értettem belőle:D Ami igazából nem zavart, mert ezeket a nyilvánosság dolgokat nem annyira szeretem.

    Összességében jelenleg úgy áll, hogy Sienn szereti Harryt, Harry próbál bevágódni nála, és most még a fürdőjük is közös. Ha ezek után nem jönnek össze abban a fürdőben, akkor kérek egy meghívót, hogy belefojthassam magam a kádba...:DD
    ~xx

    VálaszTörlés